Ikea :)

Idag har det blivit en sväng till ikea sen hann vi med att spana in det nya köpcentrat i tornio, det var väl fint. fyndade lite :) mest nödvändiga saker enligt mig själv :) Köpte en lampa(på ikea) sen en massa små saker, sen blev det lite kläd inköp. Hittade ett snyggt bälte som jag är mycket nöjd med.


Har föresten köpt ny dator nu, så det kanske blir mer bloggande, roligare att skriva från en dator som inte stannar hela tiden! En Acer blev det, fungerar super bra...än så länge hehe.

Har fått ont i nacken, axlarna & ryggen, nacken är återkommande hela tiden, är mycket jobbigt. zon fungerar bra men inte hela tiden så fortsätter det så här måste jag gå till läkaren!, vilket jag helst avstår. Sen gör inte saken bättre att jag jobbar hela tiden å belastar nacken å axlarna.. börjar känna smärta så fort jag spänner mig eller anstränger mig :( hoppas bara på att det går över snart.

Nä nu ska jag gå å fixa med min lampa som jag köpt.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0