I denna stilla natt

Idag har jag varit i byn å hjälpt farsan lite på gården, tur att det var bra väder, riktigt varmt å härligt.
Får vara ledig i morgon om dom nu inte ringer ut mig på morgonen, känner att jag verkligen behöver få vara ledig lite.. ska då ta en väl behövlig sovmorron iaf :)

jag har läst dom 5 första böckerna av mari jungstedt & just nu visar dom ju filmerna som är baserade på böckerna. kan bara säga att jag är grymt besviken på hur dåliga dom är. böckerna är riktigt bra speciellt i denna stilla natt. men i filmerna har dom ju självklart tagit bort det som är bra & skrivit om en hel del. tycker då inte att dom är värda att se iaf...

nä nu sova..

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0