Senilitet eller vad??

Jag har inte skrivit på ett tag nu men lusten med att skriva här har inte varit så stor. Har mycket som händer & är på gång i livet så har som inte alltid tid att hänga här.

För några månader sen när jag skulle cykla till jobbet fick jag ett chock när jag kom ner till cykel förrådet. min cykel stodd nämligen inte där... nu funderar jag på om jag drabbats av senilitet & lämnat den någonstans, eller om någon elak människa har snott min cykel. Vem fan snor en cykel från ett låst cykel förråd?? vilka jäkla grannar man har isf!!!

Har iaf varit in på polisstationen & kollat om dom hade fått in min trofasta vän men icket det! ska man lämna en förlust anmälan måste man ha ram nr... öööhh VA? inte har jag skrivit ner ramnr på min cykel :( sen måste du kunna beskriva cykeln så väl att det inte finns några tvivel om att det är din för att få tillbaka den. Vilket jäkla svammel alltså.. jaja bara inse att jag måste köpa en ny :( suck, det är bra när man har nog mycket att försöka få pengar att räcka till.


Nu har äntligen snön kommit, det är ingen stor mängd som man är van vid men jag klagar då inte, man har sluppit att skotta fram bilen :) skönt det.

Nä nu kanske man skulle passa på att gå ut & njuta av solen när den för en gångsskull vågar visa sig!

Tack & hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0