Sommaren!!

Härligt med sommarvärmen som har börjat komma nu :)... fast hörde att det inte skulle bli så varmt idag, jag som hade tänkt cykla :( Ska till min mormor & städa som jag gör 2 ggr i månaden.

Valborg var trevlig.. hade grillfest här hemma, var god mat & trevligt sällskap. Vi blev lite väl högljudda där ett tag så jag ber om ursäkt till alla mina grannar! !!Snällt av folket att hjälpa till att städa... sånt uppskattas alltid :) Tack!

I Lördags var man till Piteå en sväng... Var äckligt mycket bilar , tog ca 1timme att komma igenom stan bara.. Jag blev less ganska fort & vi åkte hem ganska tidigt...

Söndag var jag på 1års kalas.. mycket trevligt var det, fasters gullunge fyllde år :)

nu ska jag springa ut med hunden!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0