Samsung

Vars är våren? man tror att det ska vara varmt ute när solen lyser så fint, men inte det. kallt å jävligt är det. Är väl bara att inse att våren inte är här än då. Idag blir det att promenera lite, ska till byn å försöka tvinga ut brorsan på en promenad hahaha...

Har lämnat in min mobil på rep för 4e gången nu å börjar bli enormt less på denna sak. kan dom inte bara låta mig välja en ny modell när det är uppenbart att det är fel på den där jävla modellen!! Om ni har funderingar på att köpa ny telefon. Köp inte en Samsung, det är f*n bara skit!! jaja ska bli intressant iaf å se vad dom gör med den den här gången, är ju aldrig någon skillnad när jag får tillbaka den, samma fel hela tiden. Köper man en dyr telefon som har bra kamera så vill man ju liksom kunna utnyttja den oxå.. Jag köpte den mest för att det var bra kamera på den sen så gillar jag designen, men som sagt nu ångrar jag mig rejält att det blev samsung :(


Nä om man kanske skulle gå å trycka i sig en sen frukost, eller det blir väl frunch :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0