Jag har aldrig...

idag kommer det nog bli en spännande å intressant dag med hur mycket som helst att göra. haha ja man kan ju önska. Jag har jobbat ganska mycket nu den senaste tiden & det har varit väldigt kul kännts bra att få komma ut å se lite folk. Man blir ju som lite smått tokig av att bara se lägenhetens väggar.. Helgen har varit händelserik med besök på den nya sportbaren här i stan, var på after work å det var mycket trevligt att träffa folk som jag inte träffat på länge. På lördagen var jag å käkade middag med Emma & Ylva två kompisar, sen efter det började festen :) vi hade ju bjudit in lite folk. Vi spelade jag har aldrig & lite twister blev det oxå. Jag har aldrig spelet ska man ju dricka då man har, jaja jag tror dom flesta förstår det där. alla drack på väldigt mycket haha man fick veta intressanta saker om varandra. Nu blir det nog lugnt helgen framöver, eftersom helgen efter det blir det 30års fest å då lär det ju bli röjj :D

tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0