Den 777e mannen

Har inte skrivit på ett tag nu, det har varit fullt upp med allt. Många som man ska hinna träffa som är hemma över sommaren. Denna dag verkar inte vara så varm som dom andra har varit så får se vad man hittar på idag. ska kanske iväg å jobba med pappsen men får se hur det blir med den saken... haha jag bogserade 75tusen kronors bil igår med min lilla opel... måste ha varit en lustig syn det där..

Har köpt en bok som heter den 777e mannen, polisens jakt på hagamannen.. riktigt ruggig läsning. Boken är bra men hade kunnat vara bättre.. dom har skrivit den som en deckare å jag hade nog tyckt att den varit intressantare ifall den varit mer rapport lik å att man hade fått följa med i utredningen på ett annat sätt. Man känner då inget annat än avsky mot den där mannen, vidrig är vad han är. Obehaglig är att det finns så mycket psykopater runt omkring en som man inte ens vet om. Usch säger jag bara!

Var på Boden Alive i helgen, mycket trevligt. Blev bjuden på inflyttningsfest hos väldigt trevliga människor :) dit vill jag igen. Är roligt att folk som man inte träffat på flera år fortfarande känner igen en haha :) kanske dags att förnya sig lite!

Nä nu ska jag gå å göra lite nytta!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0