Vatten, tjejor & Olivers :)

Var på fest med tjejorna igår sen utgång, var mycket trevligt. haha 2a helgen i rad nu.. känndes lite konstigt, haha...Hade kul trots att det var en väldigt full människa som spillde vatten över mig..Hade ju tur att det bara var vatten iaf men inte så kul att går runt å vara blöt :P Man var lite less där på slutet när man fick stå jäkligt länge i garderobskön. var inte kul. trångt å jävligt, tror vi stod i kön en kvart eller nå. suck jaja vi fick ju våra jackor till slut iaf. Jag har som alltid varit lite anti mot att dansa men nu älskar jag det. tycker att det är svin kul juh :P är ju bra sätt att träna på fast dock kanske bättre utan alkohol i vissa fall haha..

Ha det gott. Nu ska jag inta soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0