Lars Winnerbäck

är å förblir kungen i mitt hjärta :) Såg nyss dokumentären om han på 1an. Han verkar vara väldigt blyg & har haft det väldigt svårt att stå på scenen så jag tycker det är starkt av han att ändå turnera. Tror dom flesta tycker om Lasse & att han har en plats i hjärtat hos många. Hans låttexter berör verkligen en, jag vet inte hur det är med er andra men när jag hör lasse blir jag glad. Man myser när man hör & ser han....Att kunna utrycka sina tankar å känslor som han gör, det hade jag oxå velat kunna :) men men...jag är då alltid lika imponerad varje gång jag hör eller ser han. Han har något väldigt speciellt. Tyckte att dokumentären hade kunnat vara bättre dom hade kunnat ställa mera frågor till han än vad dom gjorde! 

En bild på Lars W på en konsert i Piteå Badhusparken för några årsen


Lars Winnerbäck Konsert Piteå Badhusparken för några år sen

Kommentarer
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Nä men tja bruden :) Viste inte att du hade blogg! vad roligt!!!! Hur äre??

2009-01-15 @ 01:00:27
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Det är det absolut bästa tidsfördriet man kan ha :D SPciellt när man är arbetslös som mig! :D

2009-01-15 @ 13:01:31
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Ja men då är det perfekt att snöa in dig i bloggvärlden! :D

2009-01-15 @ 15:19:29
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0