Drömmar

Den senaste tiden, nätterna har jag drömt jätte konstiga drömmar. Jagad av mördare, jag som bankrånare osv undra om mitt undermedvetna försöker säga mig något?? En återkommande dröm som jag har är att jag är i ett gammalt hus å att jag blir jagad i huset, det är fullt med dörrar å när jag öppnat en dörr å stängt den bakom mig är handtagen på insidan borta så jag får bara springa genom nästa dörr & så fortsätter det sådär...Undra vad den drömmen vill säga mig. Har fått höra att om man drömmer om gamla hus så kan man bli rik?!! Jag är då inte rik än så uppenbarligen stämmer inte det...haha Ska försöka hitta någon sida här på internet om drömtydning...Är det någon som vet någon bra?

Kommentarer
Postat av: Theresa

Det finns en sida med drömtydning på dagenshoroskop.nu :) där kanske du får svar på din fråga. Eller så är det helt enkelt så att när en dörr stängs i ditt liv så öppnas en ny :)

2009-01-14 @ 14:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0