Brokeback Mountain

Dagen har varit lugn, sett på tv, ut på promenader med lill tussen. Sen städat. Ikväll har jag å Ylva haft film kväll...Vi såg först Lets Dance som var riktigt bra faktiskt, det är intressanta människor som är med :) Sen såg vi Brokeback Mountain jag såg den för första gången....JA jag vet jag har varit lite seg med att se det. Men vilken underbart känsolsam film, jag är helt förälskad. Både i omgivningen & historian & så ett stort plus så är det ju två underbart vackra å bra skådelspelare som har huvudrollen! Detta kommer bli en film jag kommer se många gånger kan ja säga :) Jag blev nästan nykär när jag såg den. För er som inte sett den filmen kan jag verkligen rekomendera den. Den handlar om kärlek inget annat!!

Nä nu ska jag gå å vara kärleksfull med min sambo ;P

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0