jobb, jobb å åter jobb

Har varit så upptagen med jobb att jag nästan glömt bort min blogg... fast jag är ju då dålig på att uppdatera i övrigt men det hör inte till saken :P

1dag kvar tills jag får helg, har då jobbat 12dagar i streck så jag känner mig riktigt trött & less... men men jag kommer vara en lycklig & rik tjej när lönen kommer :P

Fasar dock för vad som ska hända nästa vecka då mitt vik slutar.. vad ska jag göra då? nu när jag är van att jobba igen.. jag kommer ju bli galen & klättra på väggarna här hemma om jag inte får jobb!!
Jag vill verkligen jobba.. jag känner en rastlöshet att jag inte vet vad jag ska göra med mitt liv. vet inte vad jag vill bli eller någonting. Har många funderingar men har svårt att bestämma mig... tänk om jag ångrar mig eller upptäcker att det inte är något för mig, inte kul att ha pluggat eller gått en lång utbildning då..


nä nu ska jag sova så jag orkar upp i morron... stiger upp 4.30 varje morron..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0